© 2014 Created by Double Unders

MEDLEMSTILBUD

Hjertestarter

Båtforeningen har nå fått tilgang til hjertestarter som er hengt opp i Slippbua. Hjertestarteren er gitt til oss fra Lions Tasta som har samlet inn penger til denne. Vi ser på det som et godt sikkerhetstiltak i havnen og takker Lions for tiltaket. Hjertestarteren ble behørig mottatt på et Lions møte i vårt Klubbhus den 2/2-17

Som medlem av båtforeningen får man følgende fordeler!

Kollektivt medlemsskap i KNBF

Hvis du vil se dine medlemsfordeler kan du sjekke de på denne linken:

Klikk på logoen

Utleie av Klubbhuset

For å kunne leie klubbhuset kreves det at leietaker er medlem av Dusavik Båtforening, og har vært det i 1 år.Prisen for å leie 1 dag er pr. nå Kr. 2500.- som inkluderer depositum og vask av lokalet og oppvask av spise-bestikk/kopper og tallerkener som har blitt brukt.

Avtale om leie av huset kan senest avlyses 7 dager før avtalt leiedag. Dersom leietager avlyser å leie huset etter denne fristen må de dekke et depositum på Kr. 500.

Utleiekalender kan du se på følgende link:

Øvrige regler for leie av huset (Leiekontrakt) vil bli gitt leietager av Natalie Liaks  ved utlevering av nøkler. Kontaktperson for å booke utleiedag er NATALIE LIAKS

Tlf. 48649064 eller på E-mail: natalijanorway@gmail.com . Hvis en ikke oppnår kontakt på telefonen kan hun treffes hver tirsdag mellom kl.1730 og 1800 i klubbhusetslokaler. Det er best om dette avtales på forhånd.

Slippbrakken

Etter initiativ fra vår driftige Havnesjef Bjørn Kåre Hebnes har foreningen nå fått flott ny Slipp brakke. Den er innredet av Svein Nilsen med medhjelpere og er blitt et flott tilskudd til fasilitetene i Dusavik Båtforening.

Brakka inneholder stort oppholdsrom m/kjøleskap og kaffetrakter og et stort bord med stoler. Flott når været ikke samarbeider og man vil ta seg en pause i båtpussen.

Her finnes også et godt utstyrt verksted med en god arbeidsbenk med blant annet skrustikke, boremaskin, og smergelskive foruten diverse verktøy. Disse to rommene er tilgjengelige for alle med medlemsnøkkel som alle medlemmer skal ha fått utdelt.

Dessuten finnes et lagerrom for reservedeler til havnen og et flott kontor til slippsjefen og havnesjefen.

Slipping

Skal du ha båten din opp på slipp må du booke deg inn via havneweb. Klikk på linken:

. Det er åpent Mandag og Torsdag ettermiddag fra ca. kl.1600-2000 mens slipping foregår. En kan også møte opp på medlemsmøte/åpent hus som er Tirsdag fra kl.1730-1900 og Søndag fra kl.1200-1300.

Slippen er først og fremst beregnet for medlemmer som har båt i havnen. For disse koster en slipping kr. 700.-For medlemmer som ikke har båt i havnen koster en slipping kr. 1000.- En slipping varer fra Mandag til Torsdag eller fra Torsdag til Mandag. For lengre perioder enn dette må en avtale spesielt med slipp ansvarlig for å avklare om dette er mulig.

Vinteropplag

I vinter er det mulig å bestille vinteropplag for noen få båter på slippen frem til siste mandag før Påske (først til mølla). Pris Kr. 1500.

Dette kan avtales med slippsjef Lars Prestnes

Dusavik Båtforening har blitt kunde hos Jernia Tastasenter!

I forbindelse med dette får du som er medlem i foreningen faste fordeler ved å handle på Jernia Tastasenter. Det vil si at du får 15% på alle varer i hele butikken!

Som medlem i forening kan dere gå sammen og bestille større partier av produkter. Da kommer inn kvantumsrabatt. Da vil disse leveres til dere med transporttillegg.

Når dere handler hos oss må det fremvises bekreftelse på betalt årskontingent for gjeldende året til Dusavik Båtforening.! ! Her kan dere bruke medlemskortet.

Dere er velkommen til å melde dere til vår kundeklubb der dere vil oppnå enda flere goder.

Våre åpningstider er:

Man-fre: 10.00 - 20.00

Lør: 10.00 - 18.00!

Rabattavtale for medlemmer i båtforeningen.

Monter Stavanger Hillevågsveien 24, gir alle deres medlemmer - 25 % avslag på alle lagerførte båtpleieprodukter fra Jotun Yachting.

Kunde avtale nr: 305000817

Monter Stavanger

Hillevågsveien 24

4016 Stavanger

Tlf 41 63 60 00

Det er også inngått rabattavtale med Monter på Randabergveien. For å få rabatten må en opplyse om at en er medlem av Dusavik Båtforening. den gjelder kun på produkter som ikke er på tilbud og varierer litt med hvilke varer en kjøper.

Tilbud på varmeelementer for vinteropplag båt.

Ny type Selvregulerende varme elementer for båter og campingvogner.

Disse elementene kan fås med overflatetemperatur på enten 60° eller 40° Celsius.

De bruker mye mindre strøm enn panelovner (50 – 250 W) noe som kan gi lavere strømregning og bedre kapasitet på bryggene, slik at flere kan få strøm til vinteropplag.

Dusavik Båtforening har fått tilbud om 25% rabatt på veiledende utsalgspris ved kjøp direkte fra produsent, som holder til i Stavanger.

Fordeler:

• Lages i forskjellige utgaver/dimensjoner

• Kan felles inn i benker eller legges fritt direkte på gulv

• Overflatetemperaturen gjør at elementet kan plasseres overalt i båten

• Effekten justerer seg i.h.t. omgivelsestemperaturen

• Spenning 230V og materiale er Natureloksert Aluminium.

• Elementene kan leveres med festebraketter for montering på vegg eller innfellingsrammer

Firmaet heter: Thermotex Norge AS

Besøksadresse: Sandvikveien 9, 4016 Stavanger