MEDLEMSTILBUD

Hjertestarter

Båtforeningen har nå fått tilgang til hjertestarter som er hengt opp i Slippbua. Hjertestarteren er gitt til oss fra Lions Tasta som har samlet inn penger til denne. Vi ser på det som et godt sikkerhetstiltak i havnen og takker Lions for tiltaket. Hjertestarteren ble behørig mottatt på et Lions møte i vårt Klubbhus den 2/2-17

Som medlem av båtforeningen får man følgende fordeler!

Kollektivt medlemsskap i KNBF

Hvis du vil se dine medlemsfordeler kan du sjekke de på denne linken:

Klikk på logoen

Utleie av Klubbhuset

For å kunne leie klubbhuset kreves det at leietaker er medlem av Dusavik Båtforening, og har vært det i 1 år. Prisen for å leie 1 dag er pr. nå Kr. 3000.- som inkluderer depositum og vask av lokalet og oppvask av spise-bestikk/kopper og tallerkener som har blitt brukt.

Ved utleie plikter medlemmet å være tilstede når lokalet er i bruk og står personlig økonomisk ansvarlig ved hærverk og ødeleggelser som blir påført lokalet.

Ved brudd på leiekontrakten når det gjelder opprydding etter festen vil også medlemmet bli belastet med kr. 500 pr. time  for ekstra arbeid  rengjøreren måtte ha utover vanlig rengjøring. Alt dette på grunn av at en har opplevd ekstremt uryddige lokaler og tilløp til hærverk ved diverse anledninger.

Antall gjester er også begrenset til  50 personer.

Avtale om leie av huset kan senest avlyses 7 dager før avtalt leiedag. Dersom leietager avlyser å leie huset etter denne fristen må de dekke et depositum på Kr. 500. Når det gjelder konfirmasjoner er det ikke lov å booke seg på flere enn en helg i konfirmasjonsperioden. Gjør en dette må alle dagene betales for.

Utleiekalender kan du se på følgende link:

Øvrige regler for leie av huset (Leiekontrakt) vil bli gitt leietager av Natalie Nielsen  ved utlevering av nøkler. Kontaktperson for å booke utleiedag er NATALIE NIELSEN

Tlf. 48649064 eller på E-mail: natalijanorway@gmail.com . Hvis en ikke oppnår kontakt på telefonen kan hun treffes hver tirsdag mellom kl.1730 og 1800 i klubbhusetslokaler. Det er best om dette avtales på forhånd.

Slippbrakken

Etter initiativ fra vår driftige Havnesjef Bjørn Kåre Hebnes har foreningen nå fått flott ny Slipp brakke. Den er innredet av Svein Nilsen med medhjelpere og er blitt et flott tilskudd til fasilitetene i Dusavik Båtforening.

Brakka inneholder stort oppholdsrom m/kjøleskap og kaffetrakter og et stort bord med stoler. Flott når været ikke samarbeider og man vil ta seg en pause i båtpussen.

Her finnes også et godt utstyrt verksted med en god arbeidsbenk med blant annet skrustikke, boremaskin, og smergelskive foruten diverse verktøy. Disse to rommene er tilgjengelige for alle med medlemsnøkkel som alle medlemmer skal ha fått utdelt.

Dessuten finnes et lagerrom for reservedeler til havnen og et flott kontor til slippsjefen og havnesjefen.

Slipping

Skal du ha båten din opp på slipp må du booke deg inn via havneweb. Klikk på linken:

. Det er åpent mandag og torsdag ettermiddag fra ca. kl.1600-2000 mens slipping foregår. En kan også møte opp på medlemsmøte/åpent hus som er tirsdag fra kl.1730-1900 og søndag fra kl.1000-1200.

Slippen er kun tilgjengelig for medlemmer av Dusavik Båtforening. For disse koster en slipping kr. 900.- En slipping varer fra mandag til torsdag eller fra torsdag til mandag. For lengre perioder enn dette må en avtale spesielt med slippansvarlig for å avklare om dette er mulig.

Slipping av seilbåter er stengt inntil videre, pga utbedringer.

Vinteropplag

Det er mulig å bestille vinteropplag for inntil 5 båter på slippen frem til siste mandag før Påskeuka. Søknadsfrist er 1 august med tildeling etter medlemsnr./ ansienitet. Dette gjøres på  Havneweb, Meny, Dashboard el. Min Side, Pris Kr. 1000 pr. år.

Dette kan avtales med slippsjef Arild Thorsen eller ved å

booke deg inn via havneweb. Klikk på linken:

Leie av plass for båthenger

Det er mulig å søke årlig om leieplass for båthengere ved slippen.

Dette gjøres på Havneweb, Meny, Dashboard el. Min Side,

Pris kr. 1000 pr. år.

Rabattavtale for medlemmer i båtforeningen.

Monter Stavanger Hillevågsveien 24, gir alle deres medlemmer - 25 % avslag på alle lagerførte båtpleieprodukter fra Jotun Yachting.

Kundeavtale nr: 305000817

Monter Stavanger

Hillevågsveien 24

4016 Stavanger

Tlf 41 63 60 00

Det er også inngått rabattavtale med Monter på Randabergveien. For å få rabatten må en opplyse om at en er medlem av Dusavik Båtforening. den gjelder kun på produkter som ikke er på tilbud og varierer litt med hvilke varer en kjøper.